Együttműködés

Ki lehet viszonteladónk

Kik vásárolhatnak a CORWELL Kft-től?

Bármely olyan gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó vásárolhat a CORWELL Kft.-nél, aki továbbértékesíti az általunk forgalmazott termékeket, és megfelelő tevékenységi körrel rendelkezik.
Társaságunk közvetlenül nem értékesít egyéni vásárlóknak vagy végfelhasználóknak.


 

Regisztráció módja

Viszonteladó Partnereink érdekeinek védelmében, új Partnereink kizárólag regisztrációt követően tájékozódhatnak termékeink áráról és vásárolhatnak cégünknél.

Cégünk kizárólag viszonteladók részére forgalmaz, ezért kérjük új Partnereinket, hogy első vásárlásuk előtt regisztrálják magukat.

Ehhez szükség lesz az alábbi dokumentumokra elektronikus formában:

  • Aktuális Cégkivonat (Egyéni vállalkozó esetében Vállalkozói igazolvány)
  • 30 napnál nem régebbi Aláírási címpéldány (kivéve Egyéni vállalkozó)

Amennyiben a dokumentumok alátámasztják a viszonteladói tevékenységet, egy ügyfélszolgálatos kollégánk a regisztrációt követően felveszi a kapcsolatot Önnel és tájékoztatja a megrendelések menetéről.

KATTINTSON IDE REGISZTRÁCIÓJA MEGKEZDÉSÉHEZ

Amennyiben Ön már korábban regisztrált viszonteladó Partnerként, de még nem rendelkezik webáruházas regisztrációval, a fenti linkre kattintva Ön is regisztrálhat, hogy igénybe vehesse online szolgáltatásainkat.

 

Megrendelés menete

Adja le megrendelését gyorsan és egyszerűen!

Megrendeléseit elsősorban webáruházunkon keresztül várjuk, amelyen keresztül nemcsak leadhatja megrendeléseit, de nyomon is követheti azokat. Itt, bejelentkezést követően minden szükséges, személyes, azaz cégre szabott információt megtalál, amely a napi munkavégzéshez elengedhetetlen.

Ilyenek például az Ön:

  • hitelkerete,
  • aktuális kintlévősége,
  • pontgyűjtő akció időszakában az elért pontjainak száma,
  • forgalmi statisztikái,
  • elért és elérhető kedvezményei,
  • árlistái,
  • igénybe vett szolgáltatásai,
  • belépésre jogosult felhasználóinak listája,
  • készletinformáció termékenként,
  • függőben lévő rendelései,
  • korábbi vásárlásai,
  • ügyfélszolgálati kapcsolattartója.

Emellett továbbra is biztosítjuk az egyéb írásos formában (e-mail, fax) történő rendelésleadást is. Megrendeléseit minden esetben rendelési kóddal és a rendelt mennyiség megadásával ellátva várjuk az Ügyfélszolgálaton. A Megrendelőlap letölthető honlapunkról is a Letöltések/Nyomtatványok menüpont alatt.

Kérjük, olvassa el figyelmesen Általános Szerződési Feltételeinket! Felhívjuk figyelmét, hogy a CORWELL Kft. egyéb írásos szerződés hiányában a honlapon közzétett ÁSZF szabályai szerint jár el.

 

Szigorú számadású nyomtatványok vásárlása

Szigorú számadású nyomtatványok vásárlásának feltétele és módja

Szigorú számadású nyomtatványokat csak azon vevőink vásárolhatnak tőlünk, akik tudomásul veszik, hogy adataikról a CORWELL Kft. nyilatkoztatja őket (magánszemélyként nevüket és adóazonosító jelüket), amely adatokat cégünk rögzít, nyilvántart és a megfelelő jelentésekben az adóhivatal számára is elérhetővé tesz.

 

 

 

Reklamációs ügyintézés, visszáru

Mi a teendő esetleges reklamáció vagy visszáru esetén?

Mennyiségi reklamációs ügyintézés

Amennyiben az áru átvételekor vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget kapott (többet vagy kevesebbet), vagy olyan árut kapott, mely egyáltalán nem szerepel a számláján, úgy az eltérést weboldalunkon, személyes oldalán a
Mennyiségi reklamációim menü alatt új reklamáció rögzítése révén tudja bejelenteni a számla kiállítását követő 72 órán belül.

A felület használatáról bővebb leírást bejelentkezést követően itt talál: MENNYISÉGI REKLAMÁCIÓ BEJELENTÉS MENETE

Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!

Ügyfélszolgálatunkhoz beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Reklamációja elbírálásának folyamatáról folyamatosan tájékozódhat weboldalunkon a mennyiségi reklamációim menüpont alatt. Pozitív elbírálás esetén (tehát a CORWELL hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.

Amennyiben további kérdése merülne fel reklamációjával kapcsolatosan, úgy a reklamáció számára hivatkozva kérjük, forduljon ügyfélszolgálati kapcsolattartójához.


Minőségi reklamációs és garanciális ügyintézés

Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a
Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni ügyfélszolgálatunk reklamációs részlege (RMA) felé.

Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!

A használat során meghibásodott termékeket szintén a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni a reklamációs ügyintézéssel foglalkozó kollégáknál (RMA).

Garanciális időszakon belül azokat a termékeket, amelyekhez CORWELL garanciajegy tartozik, illetve a CORWELL Kft. a magyarországi disztribútor, saját költségünkre visszahozatjuk.

Minden más esetben viszonteladó Partnerünk feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a CORWELL Kft.-hez, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.

Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:

  • a termék nem rendeltetésszerű használata, a termékspecifikációtól eltérő üzemeltetés,
  • szakszerűtlen karbantartás,
  • bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.

A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége viszonteladó Partnerünket terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.


Visszáru

Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.

Visszáru igényt bejelentkezést követően a corwell.hu felületen SZEMÉLYES OLDALA „Aktív visszáruim” menüpontjában tud elindítani az Új visszáru rögzítése gomb segítségével. A felület használatáról bővebb leírást itt talál: VISSZÁRU IGÉNYLÉS MENETE

A visszáru igény nem automatikusan kerül befogadásra, a CORWELL Kft. a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet.

A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10% kezelési költséget számítunk fel, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt.

Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Postai küldeményként feladja az Aktív visszáruim modulból kinyomtatott elfogadott visszáru-kísérőlappal együtt. Kérjük, a visszárut a szállításhoz gondosan csomagolja be, a kinyomtatott visszárú kísérő okmányt pedig helyezze el a dobozban/csomagban.

    Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.

  • Budapesti Partnereink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben 10 munkanapon belül rendel, annak kiszállításakor a CORWELL visszahozza a termékeket. A visszáru átvételéhez a kinyomtatott visszáru-kísérőlap szükséges, ez szolgál szállítólevélként is. Kérjük, a visszárut a szállításhoz gondosan csomagolja be. A csomagot a kinyomtatott visszárú kísérő okmány egyik példányával vetesse át a futárral, a másik példányt pedig adja át a futár részére.
    Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.

  • Személyesen is elhozhatja telephelyünkre a visszárut a weben történt engedélyeztetést és az Ön által történt visszáru feltételek elfogadását követően. Kérjük, ebben az esetben is hozza magával az előre kinyomtatott a visszáru-kísérőlapot és visszáruját ennek kíséretében adja át a raktár áruátvételi területén. A raktáros kolléga és Ön is (illetve az Ön által megbízott személy, aki az árut visszahozza) aláírássukkal igazolják a visszáru-kísérőlapon a termékek mennyiségi és minőségi átadását.

A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.

Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.

A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:

  • megszűnt termék,
  • a termék csomagolása időközben megváltozott,
  • a termék csomagolása sérült,
  • az ügyfél konkrét igényére rendelt termék,
  • szigorú számadású nyomtatvány,
  • áruvételt követően 90 nap elteltével,
  • nem a CORWELL Kft. által forgalmazott termék,
  • élelmiszer, vegyi áru,
  • ajándékakciós termék (olyan termék, amelyhez ajándék járt),
  • kiárusításban vásárolt termék,
  • a termék csomagolásán kézi felirat, saját címke van.

A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.

 

Elektronikus egyenlegközlés

Lásson tisztán - segítünk üzleti kapcsolatunk pénzügyi folyamatainak tervezésében.

A CORWELL Kft., hogy javítsa a számlák esedékességére vonatkozó tájékoztatás hatékonyságát, gyakoriságát valamint, hogy pontosabbá, tervezhetőbbé tegye saját pénzügyi folyamatait, naprakész módon tájékoztatja Önt folyószámlája aktuális állapotáról.

Elektronikus egyenlegközlő kiküldése:

Minden héten egyszer e-mail-ben egyenlegközlő levelet küldünk Önnek, amely tartalmazza a lejárt számlá(ka)t, illetve a rendszerünkben már rögzített (kiszámlázott), de még nem esedékes számlá(ka)t is.

 

Kintlévőségkezelés

A számla fizetési határidejének lejáratát követő 3. napon Partnerünk e-mail-ben fizetési emlékeztetőt kap. A fizetési emlékeztető kiküldését követően informatikai rendszerünk a vevői hitelkeretet automatikusan felfüggeszti, ennek következtében Partnerünk aktuális megrendeléseit csak készpénzzel, előre utalással vagy utánvéttel tudja kiegyenlíteni.

A CORWEL Kft. a számla fizetési határidejének lejáratát követően, a mindenkor érvényes törvényi előírásokat figyelembe véve, a Partner ellen jogi lépéseket kezdeményezhet, amennyiben a pénzügyi egyeztetések sem vezetnek eredményre. Társaságunk megindíthatja a cég ellen a felszámolási eljárást, fizetési meghagyást nyújthat be, vagy követeléskezelő cégnek adhatja át a tartozást.

A CORWELL Kft. a késve fizetett vevői kinnlevőségei után (figyelembe véve a 3 napos türelmi időt), késedelmi kamatot számíthat fel, melyet kamatértesítő levél formájában terhel ügyfeleire.

 
Ez a böngésző már
nem támogatott.
Ön az Internet Explorer egy korábbi, elavult verzióját használja. Az oldal megtekintéséhez kérjük, töltse le valamelyik korszerű böngészőt az alábbiak közül. Megértését köszönjük!
Google Chrome

A legnépszerűbb böngésző.

Letöltés
Mozilla Firefox

Gyors és biztonságos.

Letöltés
Microsoft Edge

Az Internet Explorer utódja.

Letöltés
Értem, tovább megyek