Mennyiségi reklamációs ügyintézés
Amennyiben az áru átvételekor vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget kapott (többet vagy kevesebbet), vagy olyan árut kapott, mely egyáltalán nem szerepel a számláján, úgy az eltérést weboldalunkon, személyes oldalán a
Mennyiségi reklamációim menü alatt új reklamáció rögzítése révén tudja bejelenteni a számla kiállítását követő 72 órán belül.
A felület használatáról bővebb leírást bejelentkezést követően itt talál: MENNYISÉGI REKLAMÁCIÓ BEJELENTÉS MENETE
Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!
Ügyfélszolgálatunkhoz beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Reklamációja elbírálásának folyamatáról folyamatosan tájékozódhat weboldalunkon a mennyiségi reklamációim menüpont alatt. Pozitív elbírálás esetén (tehát a CORWELL hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.
Amennyiben további kérdése merülne fel reklamációjával kapcsolatosan, úgy a
reklamáció számára hivatkozva kérjük, forduljon ügyfélszolgálati kapcsolattartójához.
Minőségi reklamációs és garanciális ügyintézés
Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a
Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni ügyfélszolgálatunk reklamációs részlege (RMA) felé.
Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!
A használat során meghibásodott termékeket szintén a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni a reklamációs ügyintézéssel foglalkozó kollégáknál (RMA).
Garanciális időszakon belül azokat a termékeket, amelyekhez CORWELL garanciajegy tartozik, illetve a CORWELL Kft. a magyarországi disztribútor, saját költségünkre visszahozatjuk.
Minden más esetben viszonteladó Partnerünk feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a CORWELL Kft.-hez, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.
Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:
- a termék nem rendeltetésszerű használata, a termékspecifikációtól eltérő üzemeltetés,
- szakszerűtlen karbantartás,
- bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.
A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége viszonteladó Partnerünket terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.
Visszáru
Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.
Visszáru igényt bejelentkezést követően a corwell.hu felületen SZEMÉLYES OLDALA „Aktív visszáruim” menüpontjában tud elindítani az Új visszáru rögzítése gomb segítségével. A felület használatáról bővebb leírást itt talál: VISSZÁRU IGÉNYLÉS MENETE
A visszáru igény nem automatikusan kerül befogadásra, a CORWELL Kft. a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet.
A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10% kezelési költséget számítunk fel, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt.
Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:
Postai küldeményként feladja az Aktív visszáruim modulból kinyomtatott elfogadott visszáru-kísérőlappal együtt. Kérjük, a visszárut a szállításhoz gondosan csomagolja be, a kinyomtatott visszárú kísérő okmányt pedig helyezze el a dobozban/csomagban.
Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.
Budapesti Partnereink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben 10 munkanapon belül rendel, annak kiszállításakor a CORWELL visszahozza a termékeket. A visszáru átvételéhez a kinyomtatott visszáru-kísérőlap szükséges, ez szolgál szállítólevélként is. Kérjük, a visszárut a szállításhoz gondosan csomagolja be. A csomagot a kinyomtatott visszárú kísérő okmány egyik példányával vetesse át a futárral, a másik példányt pedig adja át a futár részére.
Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.
Személyesen is elhozhatja telephelyünkre a visszárut a weben történt engedélyeztetést és az Ön által történt visszáru feltételek elfogadását követően. Kérjük, ebben az esetben is hozza magával az előre kinyomtatott a visszáru-kísérőlapot és visszáruját ennek kíséretében adja át a raktár áruátvételi területén. A raktáros kolléga és Ön is (illetve az Ön által megbízott személy, aki az árut visszahozza) aláírássukkal igazolják a visszáru-kísérőlapon a termékek mennyiségi és minőségi átadását.
A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.
Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.
A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:
- megszűnt termék,
- a termék csomagolása időközben megváltozott,
- a termék csomagolása sérült,
- az ügyfél konkrét igényére rendelt termék,
- szigorú számadású nyomtatvány,
- áruvételt követően 90 nap elteltével,
- nem a CORWELL Kft. által forgalmazott termék,
- élelmiszer, vegyi áru,
- ajándékakciós termék (olyan termék, amelyhez ajándék járt),
- kiárusításban vásárolt termék,
- a termék csomagolásán kézi felirat, saját címke van.
A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.